6 Ağustos 2010 Cuma

AK SAKALLILAR, ÜZERİNDE SAYI OLAN TOPLARLA OYNARLAR. HEM DE GAZOZUNA

Rüyama giren aksakallı dedenin tavsiyesi üzerine oynadığım on numaranın tutmadığına şaşırmamam o kadar normal ki. Neden mi? Çünkü sayıları söyleyeceğine "oyna "dedi dede. Oyna demek kolaydı, zaten içimdeki şeytan da ara ara oyna diyordu, tabii ki hiç on numara oyna diyecek kadar tok gözlü bir şeytanım olmadı. Duyduk duymadık demeyin, on numara oynayan insanın hayalleri küçüktür ve ona altın semer vursalar o, altın semerli küçük hayalli kişi olur. O kişi de bilmez işini. İşini bilmeyen kişi donuna yapar çişi, şırrr! Burada "para sayısalda, süper lotoda..." muhabbeti yapmayacağım gayet tabii. Anlatmak istediğim dedenin aldatıcı tavrı. Ya sen dedesin, ak sakallı dedesin, niye oyna dersin, hadi niyetin yardım etmek; ama tavrın sahte, aldatmak yakışır mı sana? Hiç sevmediğim bir şey.
Farkında mısınız bilmiyorum ama bu şans oyunları hep sayılarla oynanıyor. Sebebini merak ettim, gittim kütüphanelere araştırdım, kitap karıştırdım, internetten faydalandım. Şans oyunlarının ilk kez, sayılar bulunmadan oynandığını öğrendim. Sayısız şans oyunu nasıl olur diye merak ettim, onu da araştırdım, bulamadım; ama bu böyle. Ben diyorum. Saçma atarım sapanla saçma.
On numarayı tutturma ihtimalim ak sakallı dedenin sakallarını sayabilme ihtimalimden daha düşükse ben bir daha on numara oynamayacağım. On kere on yüz eder, beni sarar dert keder, hepinizi gözlerinizden öper-im!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder