13 Mayıs 2010 Perşembe

USTA GOLCÜYE SELAM OLSUN



















.. Mayıs 1995.Dünyaya nasıl geldiğimi öğrendim.

ilkokul 2.sınıfın 2.dönemimdeydik.En iyi arkadaşım üç senedir 2.sınıfı okuyan Cumhur'du.Cumhur 10 yaşındaydı.Yaşça bizden büyük olan bu çocuk yeri gelir bize ağabeylik yapar yeri gelir yarenlik ederdi.O her şeyi en iyi bilendi.Güçlüydü, tecrübeliydi.At binip kılıç kuşanırdı.Yanlarına iki beyaz şerit dikili olan mavi kot pantolonu hiç çıkarmazdı.Halden kasayla meyve çalıp sınıfta hayrına dağıtırdı.Tuvalette sigara içerken ona eşlik etmem için ısrar ederdi. Sınıfından olmayan bütün kızlar Cumhur tarafından düzensiz aralıklarla ellenirdi.İşte bu çocuk bir gün bana s.ktiği kızlarla ilgili maceralarını anlatırken ''Oğlum birini hamile bıraktım galiba'' dedi.''Nasıl hamile bıraktın?'' diye sordum safça.''işte s.kince hamile kaldı''dedi.''Nasıl yani, çocuk s.kişertesi mahsulü mü?''dedim.Cumhur anlamadı:'' Kafamı karıştırma. Baban ananı s.kti. Sen oldun işte'' dedi.''Saçmalama Cumhurcuğum benim babam benim annemi niye s.ksin''di.Fakat uzun bir münakaşa sonrası Cumhur'un haklı olduğunu acıyla idrak ettim.Üzerimde 10 sırt numaralı Trabzonspor forması vardı.Bu formayı Hami Mandıralı giyerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder