22 Mayıs 2010 Cumartesi

KUSURA BAKMA O ADAM



Adam geldi.''Bana bi şiir lazım''dedi.''Şiir rafımız bu tarafta''deyip adamı şiir kitaplarının bulunduğu köşeye çağırdım.Bir on saniye çağırdığım köşede adamı bekledim.Gelmeyince ben ona gittim.Elinde Sophie Jordan'ın Düğün Gecesi adlı kitabı vardı.Kitap o ana kadar hiç dikkatimi çekmemişti.O andan sonra da çekmeyecekti.''Bu şiir mi?'' diye sordu adam.''Yok değil''dedim.''Ne?'' dedi.''Roman''dedim.Ama adamı onun şiir kitabı olmadığına ikna edememiştim.Kitabın kapağındaki gelinlikli kız adama göz kırpıp ona sahip olmasını istiyordu.Aklı gelinlikli kızda, ''Bana bi şiir lazım''dedi tekrar.''Tamam yardımcı olayım''deyip adamı yine şiir kitaplarının bulunduğu köşeye çekmeye çalıştım.Adam yine gelmedi.Adam müşteriydi ve şiir kitabı istiyordu.Öyle sanıyordum.Tek mesajlık şiir istediğini bilemezdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder