3 Mayıs 2010 Pazartesi

Mektup




Hasretle beklediğim sevgilime,



Yakarışlarımın bir sebebi var. Yalnızlığımın bir sebebi var. Seni sevmemin bile bir sebebi var, ister inan istersen sumo güreşi yap.
Sen uzaklardayken hep seni düşünüp ağlardım. Seni göreceğim günü hayal edip tebessüm ederdim. Bir tebessüm insanı ne kadar çirkinleştiriyor sen gitmeseydin öğrenemeyecektim, iyi ki gittin demiyorum. Benim dağ kokulu yarim, kokun burnumdan gitmiyor, annenin hala gömleklerine bit tableti takmasının elbette bunda etkisi vardır; ama en önemli sebep sensin. En önemlisin sen.
Geçen gün bizim berber Necati'nin dükkanı var ya Ateş Kuaför, onun önünden geçerken şarkımız -bu arada Necati'nin saçları hala iğrenç- çaldı. Nasıl başlıyordu o şarkı, şöyle miydi?

'Aklıma gelir birden
Hiç beklemedigim bir anda aniden,
Anılar kopmaz benden
Beni ağlatan onlar,anılar zaten(2x)
Sımsıkı sarılmalar
Sımsıcak bakışmalar
Heryerde hayalin var
Söyle senden nasil bu can kopsun yar

Seviyorum her şeyim sensin,
Vazgeçemem beni sen bilirsin,
Seviyorum neden mi dersin,
Senden baska sevilecek biri mi var?

Seviyorum herseyim sensin,,
Vazgeçemem beni sen bilirsin,
Seviyorum neden mi dersin,
Senden başka sevilecek biri mi var?

Ağlarım birden
Gözlerim doluyor aniden,
Yüreğimde sızı
Kalbimde bin acı özlemekten
Sen benim canımsın
Hasretim aşkımsın
Her yerde hayalin var
Dinmeyen acım yaramsın..

Seviyorum herseyim sensin,,
Vazgeçemem beni sen bilirsin,
Seviyorum neden mi dersin,
Senden baska sevilecek birimi var?

Kimbilir ne hallerdesin
Kim bilir hangi köşe bucak bir yerdesin
Yalvarsam kosup yanıma gelir misin
Beni eskisi gibi sever? misin
Pişmanlığımı görüp gözlerime bakıp affeder misin
Sensiz bir ölü gibiyim gülüm desem
Döner misin döner misin? '

Başını hatılayamadım, Google'dan buldum copy paste yaptım. Hatırlayamadığım için beni affet; ama müzikle beraber söyleyebiliyorum. Sonu çok güzel ama hayatım. 'Sensiz bir ölü gibiyim gülüm desem, Döner misin döner misin?' 'Ben bir dönerim beni ye' dediğini duyar gibi oluyorum. Seninle ilgili anılarım geliyor aklıma. Nasıl da döner yerdik bellediğimiz yerlerden. Bir gün de 320 lira verdiğimizi hatırlıyorum da döner ekmeğe, çılgınız biz be.
Çılgın yarim, sensiz her şey çok basic. Geleceğin günü iple çekiyorum ve sana çok beğeneceğin bir sürprizim var. Bu arada belki haberin yoktur bizim Ahmet Abi var ya, hani açık büfe kahvaltıcı, o öldü. Çok üzüldüğünü hissediyorum. Ölüm Allah'ın emri ama yeni bir kahvaltıcı bulmamız gerekecek, onun yanındaki sümüklü beceremez.
Seni yemek yemek kadar çok seviyorum.
Dünyada bu cümleye sevinebilecek tek kadına sahip olduğum için dünyanın en şanslı erkeğiyim...


Sevgilin Mahmut...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder